Loppmarked

Hei!

For dere som har fulgt en stund nå, så vet dere at jeg jobber med et prosjekt og har lyst til å fortsette.  Dermed vil jeg arrangere loppmarked  i starten av august.

Jeg håper flere kan melde seg på, jeg trenger:

noen som kan stå i kassen.

servere kaffe.

Ta i mot donasjoner, og hjelpe meg med å sette det opp til loppis dagen.

Målet er  å samle inn penger slik at man kan gjøre noe bad og pasientrom , som blir brukt til isolat.

Planen er å holde  det i Hamar eller Elverum, litt etter hvilken lokaler vi kan få.

Har du noen du kan donere bort til en god sak? ta gjerne kontakt.

har du lyst til å bidra ved å hjelpe til, ta gjerne kontakt.

sykehusprosjekt@gmail.com , pm på facebook eller kontakt skjema.

Leave a Reply

